wtorek, 30 września 2008

Znak Wagi.


Jak wynika z aktualnego położenia gwiazd na niebieskim firmamencie, znajdujemy sie teraz pod wpływem konstelacji Wagi. Słońce wstępuje w ten znak 23 września i pozostaje w nim do 23 października. Znakiem Wagi rządzą planety Wenus i Saturn. Horoskopy dla osób urodzonych pod tym znakiem są najczęściej pomyślne. Wagi są na ogół spokojne, zrównoważone i sprawiedliwe. "Przeciwności losu przyjmują z pogodnym czołem. Wesołość przyrodzona zawsze im towarzyszy, za młodu muzykę i tańce lubią więcej od drugich" - pisał Tycho de Brahe. A Roberto di Monteregio twierdził: "Szczęście zwykle im w życiu sprzyja, szczególnie tym, którzy o wschodzie słońca się narodzą. Ci zaś, co w piątek świat ujrzeli, przychylnością płci przeciwnej do późnych lat cieszyć się będą. "
Jako przyjaciół astrologowie doradzają Wagom ludzi spod znaku Wodnika i Bliźniąt. Odradzają jednak związki z Koziorożcami i Bykami. Dniem szczęśliwym jest dla nich piątek, liczbą - sześć, kolorem - błękit, a talizmanem - lapis lazuli i opal.

4 komentarze:

Donata pisze...

i karneol, mój ulubiony
za młodu dostałam go od swojej babci
ja się zgadzam z wszystkimi znakami zodiaku ;-)
no może ciut mi tylko jeden nie bardzo pasuje, ale nie powiem jaki
buziale gorące znad morza

Donata pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Donata pisze...

jestem urodzona w pierwszej dekadzie tego znaku, w ostatniej dekadzie miesiąca
a urodziłam się nie planowo bo miałam się urodzić jako skorpion
czyli co? strasznie jestem pomieszana, nie?
buziale

Donata pisze...

Witaj dobra wróżko ;-)
buziale z daleka