poniedziałek, 20 października 2008

ZNAK SKORPIONA


Niezależnie od tęczy 36-ciu barw Camille'a Flammariona kontynuować będę wątki związane z klasycznym ujmowaniem tematu o znakach zodiakalnych. Tak się składa, że za kilka dni, czyli 24 października Słońce wkroczy w znak SKORPIONA i pozostanie w nim do 22 listopada. Znakiem tym rządzi planeta Mars.
Wszyscy autorzy astrologicznych przepowiedni twierdzą zgodnie, że ludzie urodzeni pod tym znakiem "siłą ducha przewyższają drugich". Dobrzy z nich przyjaciele, ale źli wrogowie. "Urazy doznane niechętnie przebaczają, sami silni, cudzą słabością gardzą. W pracy niezmordowani, honory i zaszczyty, choć ich nie pragną, często bywają ich udziałem." Jak twierdzą astrologowie - ludzie spod znaku Skorpiona "W miłości namiętni i zachłanni, melancholia często ich dręczy, a czyny nie zawsze dla drugich zrozumiałe są." Skorpiony - często jednak będąc trzeźwymi i krytycznymi naturami, potrafią skutecznie zapanować nad swoimi wadami, a wrodzona bojowość i energię "obrócić na zwalczanie zła wokół siebie i rozwiązywanie trudnych problemów". Dlatego też zdaniem astrologów odpowiednimi zawodami dla nich mają być zajęcia związane z medycyną, prawem, wojskowością, jak również pracą naukową.
Najszczęśliwsze związki zawierają ludzie spod znaku Skorpiona z osobami urodzonymi pod tym samym znakiem, lub też pod znakiem Byka, Raka, Ryb i Koziorożca. Wystrzegać się natomiast powinni osób, które przyszły na świat pod wpływem Barana, Lwa, Strzelca i Wagi.
Dniem szczęśliwym ma być dla nich czwartek, liczba - dziewięć, kolorem - czerwień, a kamieniami przynoszącymi szczęście - koral, karbunkuł (czerwona odmiana granatu) i akwamaryn.


9 komentarzy:

KROPKA pisze...

~~ale te skorpiony to z różnych dni inne chyba są.Znam jedną skorpionkę to tak pierwsza część opisu pasuje jak ulał, a już reszta niekoniecznie.
A ja jestem ryba z 8 marca to chyba długo poczekam na swój horoskop.
~~buziaki przesyłam~~

Donata pisze...

Hej Kropeczko! jest kolejka. Trzeba czekać rybko

Donata pisze...

Witaj Dobra Wróżko ;-)
Wysłałam Twój link koleżance, bo ona skorpionka ;-)
buzialki

KROPKA pisze...

Dobra, dobra, będę czekała w kolejce. W końcu ja jestem pokoleniem PRL-owskim i kolejki mi nie obce, jak mus, to mus...
Bajdurko, zdrówka życzę dużo, dużo...
buziale:))

Donata pisze...

koleżanka skorpionka napisała mi, że jej horoskop się zgadza ;-)

Donata pisze...

witaj
miłego dnia Bajdureczko

Donata pisze...

buziale wieczorne

Donata pisze...

ja nie mam 90 lat jeszcze ;-)
ale wczoraj też prawie spaliłam czajnik
buzialki

Donata pisze...

gotuję dzisiaj dania antyrakowe ;-)
buziale